Tikslas
Matematikos gebėjimai – viena opiausių problemų šiandien. Siekiame neleisti ugdymo spragoms atsirasti nuo mažų dienų, tam pasitelkdami suomių kurtą matematikos mokymosi platformą Eduten.
Veiklos
Eduten – tai kompiuterizuota matematikos mokymo(si) platforma, moksliškai pagrįsta šiuolaikinės matematikos didaktikos ir pedagogikos tyrimais. Ji pasižymi labai gera mokymosi duomenų analitika, pritaikyta mokinio, klasės ir mokyklos lygmenų pažangos ir pasiekimų stebėsenai. Pernai ji pelnė UNICEF EdTech konkurso prizą.
Projekte dalyvaujančios atrinktos mokyklos vienerius metus naudojasi matematikos mokymo(si) platformą Eduten, užtikrinant kvalifikacijos tobulinimą ir pagalbą platforma besinaudojantiems mokytojams.
Projektas susideda iš:
- mokymų, susijusių su virtualios mokymo(si) platformos Eduten taikymu ir šios aplinkos mokinių mokymosi duomenų analitika, koordinatoriams mokyklose ir mokytojams;
- konsultacijų mokytojams ir koordinatoriams mokyklose įvairiais klausimais, susijusiais su virtualios mokymo(si) platformos Eduten naudojimu;
- konsultacijų mokytojams ir koordinatoriams mokyklose dėl darbo su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais mokymo(si) Eduten platformoje;
- mokytojų kvalifikacijos tobulinimo naudojant inovatyvias mokymo(si) aplinkas ugdyme;
- aprūpinimo matematikos mokymo(si) Eduten platformos naudojimo vadovu;
- projekte dalyvaujančių mokytojų telkimo į virtualią mokymosi bendruomenę.
Pasiekimai 2024 m.
85 % Vilniaus mokyklų naudoja Eduten (1–8 kl. mokiniai) matematikos mokymuisi.
Atlikta mokytojų ir mokinių tėvų apklausa apie matematikos mokymo(si) Eduten platformos naudojimą. Kelios svarbiausios įžvalgos:
- Apklausoje dalyvavo 207 1–8 kl. mokytojai ir 2009 1–8 kl. mokinių tėvai.
- Dauguma mokytojų (90,3–93,4 %) nurodė, kad Eduten platforma:
- yra naudinga arba labai naudinga matematikos mokymui(si) ir padėjo pagerinti mokinių mokymosi rezultatus (75,6–84,4 %);
- padidino motyvaciją mokytis matematikos (67,5–74,7 %);
- padidino mokinių savarankiškumą ir pasitikėjimą savo jėgomis (70,8–75,9 %);
- didesnei daliai 5–8 kl. mokytojų platforma padėjo dirbti su SUP vaikais (77,5 %).
- Mokytojų dažniausiai įvardinamas Eduten platformos privalumas – pagerinti matematikos įgūdžiai, pasiekimai (iš 143 mokytojų šį privalumą išskyrė 51). Kiti mokytojų išskirti privalumai – motyvacija mokytis, įvairesnės užduotys / pamokos, užduočių diferencijavimas / nauda SUP mokiniams ir kt.
- Kiek daugiau nei pusė mokinių platforma naudojasi ir mokykloje, ir namuose, o 31,4–44,2 % – tik namuose.
- Dauguma tėvų (75,3–86,6 %) nurodė, kad Eduten platforma yra naudinga arba labai naudinga jų vaikui mokantis matematikos ir jie norėtų, kad jų vaikas ir toliau matematikos mokymuisi naudotųsi Eduten platforma (74,6–84,5 %).
Kontaktinis asmuo
Projektų vadovė Edita Linkevičiūtė
edita@eduvilnius.lt