_JEV3469-7e8f1c98d93948083f68cab4fe645094.jpg

Inovatyvus ugdymas

Skatiname taikyti inovatyvius mokymo metodus, kūrybiškumo ir pažinimo kompetencijų ugdymą ikimokyklinėse ir bendrojo ugdymo įstaigose.

Programos faktai
7

ikimokyklinio ugdymo įstaigų baigė mokymus kaip dirbti taikant Naratyvinio žaidimo ir mokymosi (NEPL) metodikas.

3

ilgalaikės mokymų programos, skirtos biologijos, chemijos ir fizikos dalykų mokytojams, įgyvendintos 2023–2024 m. m. 

85 %

Vilniaus mokyklų naudoja Eduten.

74

pradinių ar pagrindinių mokyklų mokykloms finansuotos licencijos platformai, skirtai IT integravimui mokymo(si) procese.

STEAM: Gamtos mokslų stiprinimas
STEAM: Gamtos mokslų stiprinimas

Tikslas

Sudaryti sąlygas kokybiškam gamtamoksliniam ugdymui(si) bei paskatinti mokinių domėjimąsi moksline-tiriamąja veikla plėtojant ir tobulinant šiuolaikiškų gamtos mokslų laboratorijų tinklą Vilniaus miesto savivaldybės gimnazijose.

Veiklos

  • padedame gimnazijose įrengti šiuolaikiškas gamtos mokslų laboratorijas ir apsirūpinti šiuolaikiškomis mokymosi priemonėmis;
  • užtikriname kvalifikacijos tobulinimo galimybes gamtos mokslų laboratorijas įsirengusių mokyklų mokytojams;
  • sudarome sąlygas Vilniaus gamtos mokslų mokytojams mokytis vieniems iš kitų dalijantis patirtimi.

Pasiekimai 2024 m.

2023–2024 m. m. buvo įgyvendinamos 3 ilgalaikės mokymų programos, skirtos biologijos, chemijos ir fizikos dalykų mokytojams. Užsiėmimuose mokytojai atliko praktines laboratorines veiklas. Programų užsiėmimuose dalyvavo 39 biologijos, 41 chemijos, 22 fizikos mokytojai. 

Gamtos mokslų laboratorijas įsirengusių mokyklų sąrašas

Partneriai: Gamtos mokslų ugdymo centras, Vilniaus universiteto Chemijos ir geomokslų fakulteto Didaktikos centras, Vilniaus universiteto Fizikos fakultetas


Kontaktinis asmuo:

Projektų vadovė Rūta Mazgelytė
ruta@eduvilnius.lt

STEAM: FabLab dirbtuvės Vilniaus mokyklose
STEAM: FabLab dirbtuvės Vilniaus mokyklose STEAM: FabLab dirbtuvės Vilniaus mokyklose STEAM: FabLab dirbtuvės Vilniaus mokyklose

Tikslas

Skatinti inovatyvius mokymo metodus, tarpdalykinę integraciją bei mokyklų bendradarbiavimą plėtojant ir tobulinant Vilniaus miesto mokyklų atvirų techninių kūrybinių FabLab dirbtuvių tinklą.

Veiklos

  • užtikriname kvalifikacijos tobulinimo galimybes 36 FabLab dirbtuves įsirengusių mokyklų mokytojams;
  • sudarome sąlygas mokytojams pasinaudoti metodine medžiaga;
  • sudarome sąlygas mokytojams mokytis vieniems iš kitų dalijantis darbo FabLab patirtimi;
  • teikiame pagalbą FabLab mokykloms įrangos naudojimo klausimais.

FabLab (angl. Fabrication/Fabulous Laboratory) dirbtuvės yra šiuolaikiška įranga aprūpinta inovacijų bei išradimų kūrimo platforma, skirta konstruoti, modeliuoti, projektuoti, gaminti įvairius gaminius, modelius, maketus ar prototipus, o tai pat skatinti kūrybiškumą, verslumą, domėjimąsi technika bei technologijomis. FabLab dirbtuvėms rekomenduojama minimali įranga: 3D spausdintuvasCNC frezavimo staklėsLazerinė pjaustyklėPloterisElektronikos/robotikos komponentai (su bent viena litavimo stotele ir keliais elektronikos / robotikos rinkiniais).

Ugdymo procese FabLab dirbtuvių privalumas – mokymas(is) autentiškoje, įveiklinančioje aplinkoje, kurioje mokiniai, iškeltiems iššūkiams ieškodami kūrybinių sprendimų, nueina vaizduotės, dizaino, prototipavimo, refleksijos ir bendradarbiavimo kelią. Mokiniai, vedami savo intelektualinio smalsumo, eksperimentuoja, tyrinėja ir išradinėja ir tai padeda jiems suvokti save besimokančiais, turinčiais gerų idėjų ir galinčiais jas įgyvendinti praktikoje.

Mokymų medžiaga

Rekomenduoja Vilniaus Jėzuitų gimnazijos technologijų mokytojas Marius Narvilas

Pasiekimai 2024 m.

2023–2024 m. m. vyko 4 praktiniai FabLab vitaminų seminarai, kuriuos kolegoms vedė FabLab mokytojai ir dalinosi savo gerąja patirtimi panaudojant FabLab įrangą savo pamokose. Dalyvavo 35 pedagogai.

2024 m. pavasarį naujai parengtą kvalifikacijos tobulinimo programą „Eletronika 101“ baigė 15 mokytojų. 

Mokyklų pageidavimu buvo inicijuotos individualios eksperto konsultacijos FabLab įrangos naudojimo ir techninio paruošimo klausimais. Konsultacijomis pasinaudojo 19 FabLab dirbtuves įsirengusių mokyklų. 

Projektinių veiklų rinkinys

FabLab dirbtuves įsirengusių mokyklų sąrašas

Partneriai: VILNIUS TECH „LinkMenų fabrikas“ Kūrybiškumo ir inovacijų centras


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Rūta Mazgelytė
ruta@eduvilnius.lt

STEAM: Skaitmeninė matematikos klasė
STEAM: Skaitmeninė matematikos klasė

Tikslas

Matematikos gebėjimai – viena opiausių problemų šiandien. Siekiame neleisti ugdymo spragoms atsirasti nuo mažų dienų, tam pasitelkdami suomių kurtą matematikos mokymosi platformą Eduten.

Veiklos

Eduten – tai kompiuterizuota matematikos mokymo(si) platforma, moksliškai pagrįsta šiuolaikinės matematikos didaktikos ir pedagogikos tyrimais. Ji pasižymi labai gera mokymosi duomenų analitika, pritaikyta mokinio, klasės ir mokyklos lygmenų pažangos ir pasiekimų stebėsenai. Pernai ji pelnė UNICEF EdTech konkurso prizą.

Projekte dalyvaujančios atrinktos mokyklos vienerius metus naudojasi matematikos mokymo(si) platformą Eduten, užtikrinant kvalifikacijos tobulinimą ir pagalbą platforma besinaudojantiems mokytojams.

Projektas susideda iš:

  • mokymų, susijusių su virtualios mokymo(si) platformos Eduten taikymu ir šios aplinkos mokinių mokymosi duomenų analitika, koordinatoriams mokyklose ir mokytojams;
  • konsultacijų mokytojams ir koordinatoriams mokyklose įvairiais klausimais, susijusiais su virtualios mokymo(si) platformos Eduten naudojimu;
  • konsultacijų mokytojams ir koordinatoriams mokyklose dėl darbo su specialiųjų poreikių turinčiais mokiniais mokymo(si) Eduten platformoje;
  • mokytojų kvalifikacijos tobulinimo naudojant inovatyvias mokymo(si) aplinkas ugdyme;
  • aprūpinimo matematikos mokymo(si) Eduten platformos naudojimo vadovu;
  •  projekte dalyvaujančių mokytojų telkimo į virtualią mokymosi bendruomenę.

Pasiekimai 2024 m.

85 % Vilniaus mokyklų naudoja Eduten (1–8 kl. mokiniai) matematikos mokymuisi.

Atlikta mokytojų ir mokinių tėvų apklausa apie matematikos mokymo(si) Eduten platformos naudojimą. Kelios svarbiausios įžvalgos:

- Apklausoje dalyvavo 207 1–8 kl. mokytojai ir 2009 1–8 kl. mokinių tėvai.
- Dauguma mokytojų (90,3–93,4 %) nurodė, kad Eduten platforma:
- yra naudinga arba labai naudinga matematikos mokymui(si) ir padėjo pagerinti mokinių mokymosi rezultatus (75,6–84,4 %);
- padidino motyvaciją mokytis matematikos (67,5–74,7 %);
- padidino mokinių savarankiškumą ir pasitikėjimą savo jėgomis (70,8–75,9 %);
- didesnei daliai 5–8 kl. mokytojų platforma padėjo dirbti su SUP vaikais (77,5 %).

- Mokytojų dažniausiai įvardinamas Eduten platformos privalumas –  pagerinti matematikos įgūdžiai, pasiekimai (iš 143 mokytojų šį privalumą išskyrė 51). Kiti mokytojų išskirti privalumai – motyvacija mokytis, įvairesnės užduotys / pamokos, užduočių diferencijavimas / nauda SUP mokiniams ir kt.
- Kiek daugiau nei pusė mokinių platforma naudojasi ir mokykloje, ir namuose, o 31,4–44,2 % – tik namuose. 
- Dauguma tėvų (75,3–86,6 %) nurodė, kad Eduten platforma yra naudinga arba labai naudinga jų vaikui mokantis matematikos ir jie norėtų, kad jų vaikas ir toliau matematikos mokymuisi naudotųsi Eduten platforma (74,6–84,5 %).


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Edita Linkevičiūtė
edita@eduvilnius.lt

STEAM: Kūrybiškas technologijų panaudojimas
STEAM: Kūrybiškas technologijų panaudojimas

Tikslas

Suteikiame mokytojams kompetencijas kūrybiškai integruoti informacines technologijas įvairių dalykų pamokose arba vesti atskirą informatikos pamoką, taip ugdant vaikų gebėjimą būti ne tik informacinių technologijų vartotojais, bet ir kūrėjais.

Veiklos

Su programos „Vedliai“ pagalba jau antrus metus Vilniaus mokyklos mokosi integruoti informacines technologijas į pradinių klasių pamokas, taip iš anksto pasiruošdamos rudenį startuojančioms atnaujintoms ugdymo programoms.

Padedame mokytojams ugdyti vaikų loginį mąstymą, kūrybiškumą ir gebėjimą apjungti įvairias technologijas, įgyti įgūdžių, reikalingų sėkmingam darbui technologijų industrijose (programavimas, dizainas, 3D modeliavimas, virtuali realybė, animacija, žaidimų kūrimas, dirbtinis intelektas).

Projektas pernai sulaukė tarptautinio pripažinimo pasauliniame skaitmeninių projektų konkurse World Summit Awards.

Pasiekimai 2024 m.

Per trejus programos metus visi pradinių klasių mokytojai mokėsi integruoti IT pradiniame ugdyme. O 47 mokyklos 5–8 klasėms naudojo „Vedlių“ platformą informatikos pamokoms papildyti. 2024–2025 m. m. Vilniaus savivaldybė finansavo 74 pradinių ar pagrindinių mokyklų –  iš viso 31 635 – licencijas „Vedlių“ platformoje.

2024 m. atlikta apklausa rodo, kad apie 90 % mokytojų mano, jog „Vedlių“ platforma yra naudinga ir labai naudinga mokant informatikos. Mokytojai pritaria, kad su „Vedliais“ gerėja mokinių kompetencijos informatikos srityje ir mokiniai yra kūrybiškesnis, nes gali kurti savo projektus.


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Andra Litvinaitė
andra@eduvilnius.lt

STEAM: Pasaulio pažinimas kitaip
STEAM: Pasaulio pažinimas kitaip

Tikslas

Remiantis patyriminio ugdymo principais sužaidybinti pasaulio pažinimo pamokas ir ugdyti 3–4 klasių mokinių dalykines ir bendrąsias kompetencijas.

Žema mokinių motyvacija yra vienas iš svarbiausių veiksnių, lemiančių prastus pasiekimus. Todėl mokymosi sužaidybinimas, pasitelkiant mokiniams įdomesnes formas, gali tapti puiku įrankiu ne tik sudominti mokinius, bet ir juos motyvuoti bei siekti geresnių pasiekimų.

Veiklos

  • Projekte dalyvaujančioms mokykloms suteikiama prieigą prie pilnai paruoštos pasaulio pažinimo pamokų; medžiagos ir užduočių su Minecraft education edition programa 3–4 klasėms;
  • Kiekvienam projekte dalyvaujančiam mokytojui paskiriamas mentorius;
  • Suteikiamos Minecraft education edition licencijos mokytojui ir kiekvienam klasės mokiniui iki projekto pabaigos;
  • Teikiama individuali techninė pagalba diegiant Minecraft education edition;
  • Vyksta darbo su platforma mokymai mokytojams.

Pasiekimai 2024 m.

2023–2024 m. m. Minecraft education edition mokomąją medžiagą pasaulio pažinimo pamokose 4 klasėje naudojo 12 mokytojų ir 246 mokiniai. 
3 klasėje naudojo 14 mokytojų ir 335 mokiniai.
2024–2025 m. m. mokomąją medžiagą 4 klasėje naudoja 10 mokytojų ir 241 mokinys. 
3 klasėje naudoja 9 mokytojai ir 219 mokinių

Partneriai: VšĮ Edukraftas (Trys kubai)


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Rūta Mazgelytė
ruta@eduvilnius.lt

Medijų ir informacinis raštingumas (MIR)
Medijų ir informacinis raštingumas (MIR)

Tikslas

Su tokia gausa informacinių šaltinių – nuo žinių portalų iki socialinių medijų ar Youtube video – privalome išmokti atpažinti patikimus šaltinius, patikrinti informaciją ir suprasti, kaip šiame sraute gyventi. Jei norime išmokyti medijų ir informacinio raštingumo mokinius, pirmiausia reikiamas žinias turime suteikti mokytojams. Todėl parengtos ir įgyvendinamos ilgalaikės kvalifikacijos tobulinimo programos medijų informacinio raštingumo ugdymo klausimais. Viena programa skirta pradedantiesiems, kita – jau pažengusiems medijų informacinio raštingumo ugdyme. 

Veikla

Mokymų metu pristatomos ir aptariamos tvirtą medijų ir informacinio raštingumo pagrindą suteikiančios temos: 

•    Įvadas į medijų ir informacinį raštingumą. Naujienų analizė (klaidinančios informacijos atpažinimas), faktai versus nuomonės, skirtingos informacijos rūšys.
•    Vizualinės medijos. Kaip vizualinės medijos yra pasitelkiamos klaidinančios informacijos sklaidai. Skirtingų vizualinių medijų atpažinimo įrankiai (fotografijos, vaizdo įrašai), jų naudojimas dirbant su mokiniais, naujausios technologijos.
•    Mąstymo šališkumai. Kaip veikia mūsų smegenys ir kaip šias žinias galima išnaudoti, siekiant mumis manipuliuoti.
•    Duomenų raštingumas. Privačių duomenų apsauga, internetinis asmens pėdsakas ir ką iš jo galima sužinoti. Manipuliavimas duomenų pateikimu (statistinių duomenų vizualizavimas).
•    Propaganda. Propagandos technikos ir tikslai. Apie Lietuvos valstybę formuojami (meta)naratyvai. Informacinės atakos.
•    Demokratija ir socialinis teisingumas. Medijų ir informacinis raštingumo įtaka demokratijai. Žiniasklaidos kokybės standartai, rolė demokratinėje visuomenėje, kylantys iššūkiai. Stereotipų formavimas ir poliarizacija.
•    Mokymų metu bus sudarytos galimybės ir individualioms konsultacijoms. Mokymų pogramos turinys bus koreguojamas atsižvelgiant į užsiregistravusių mokytojų poreikius (programos įgyvendinimo pradžioje bus vykdoma mokytojų apklausa).
•    Sąmokslo teorijos. Jų atsiradimas, raida, poveikis ir sklaida Lietuvoje bei pasaulyje.

Programą „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas. 1 lygis“ baigė 3 grupės, baigusių dalyvių skaičius – 75.


Medijų  informacinio raštingumo ugdymo žinios gilinamos aptariant temas:
•    Sąmokslo teorijos. Jų atsiradimas, raida, poveikis ir sklaida Lietuvoje bei  pasaulyje.
•    Informacija ir nacionalinis saugumas. Informacijos poveikis nacionaliniam saugumui ir valstybės veiksmai užkardant grėsmes.
•    Dirbtinis intelektas. Jo teikiamos galimybės ir keliamos problemos informaciniame lauke.
•    Inovatyvus medijų raštingumas ir pilietiškumas. Nevyriausybinių organizacijų patirtis ir interaktyvių edukacijos metodų taikymas mokant medijų raštingumo.
•    Tarpinis projektų aptarimas. Faktų tikrinimas. Informacijos tikrinimo svarba, įrankiai ir iniciatyvos.
•    Emocinis raštingumas. Kaip manipuliacijos informacija veikia mūsų psichologinę savijautą?
•    Ne Rusijos skleidžiama dezinformacija. Autoritarinių režimų komunikacija ir įtaka globaliam informaciniam nestabilumui.

Programą „Medijų ir informacinio raštingumo ugdymas. 2 lygis“ baigė 1 grupė, baigusių dalyvių skaičius – 24.

Pamatykite viešos paskaitos „Propaganda – kaip apie ją kalbėti su mokiniais?“ įrašą


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Asta Morkūnienė
asta@eduvilnius.lt

Naratyvinio žaidimo diegimas ikimokykliniame ugdyme (NEPL)
Naratyvinio žaidimo diegimas ikimokykliniame ugdyme (NEPL)

Tikslas

Naratyvinis žaidimas ir mokymasis (NEPL) – tai vaizduote paremtas vaikų grupės vaidmenų žaidimas, kurio metu vaikai kuria bendrą siužetą. Tyrimai rodo, kad NEPL padeda ikimokyklinio amžiaus vaikams geriau pasiruošti mokyklai, ugdo raštingumo, kalbėjimo, savireguliacijos įgūdžius.

Veiklos

Programa supažindina su Naratyvinio žaidimo ir mokymosi (NEPL) metodu, atskleidžia jo teorines ir praktines ištakas, naratyvinio žaidimo sampratą ir išmoko konkrečių šio metodo įgyvendinimo žingsnių ikimokyklinio ugdymo įstaigoje. Dalyvaujančių įstaigų komandoms organizuojamas mokymų ciklas, suteikiamos individualios konsultacijos. Vykdomi ikimokyklinių įstaigų mokymai ir konsultacijos pagal tematiką, parinktą atsižvelgus į konkrečių ikimokyklinių įstaigų poreikius.

Pasiekimai 2024 m.

2023–2024 m. m. mokymus baigė 7  darželiai. Savo patirtimi, sėkmėmis ir iššūkiais jie pasidalino 4-ojoje mokslinėje praktinėje konferencijoje „Kai mokytojos žaidžia…“.

2024–2025 m. m. mokymus pradėjo dar 10 naujų darželių:

Vilniaus lopšelis-darželis ,,Malūnėlis”;
Vilniaus lopšelis-darželis „Vėjelis“;
Vilniaus lopšelis-darželis „Pelėda“;
Vilniaus lopšelis-darželis „Berželis“;
Vilniaus lopšelis-darželis „Karuselė“;
Vilniaus lopšelis-darželis „Ramunėlė“; 
Vilniaus lopšelis-darželis „Smalsučiai“;
Darželis-mokykla „Vilija“;
Vilniaus lopšelis-darželis „Žirmūnėliai“;
Vilniaus lopšelis-darželis „Spragtukas“.

Video apie NEPL


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Jogailė Misevičė
jogaile@eduvilnius.lt

Skaitymo skatinimas
Skaitymo skatinimas

Tikslas

Neabejotinai literatūra turi būti neatsiejama visavertiško ugdymo dalis, tad siekiame, kad ikimokyklinio ugdymo įstaigos būtų aprūpintos ne tik ekspertų atrinktomis knygomis, bet ir žiniomis kaip skaityti, kad ir pačius mažiausius sudominti spalvingu literatūros pasauliu.

Veiklos

Bendradarbiaudami su Lietuvos Martyno Mažvydo biblioteka rūpinamės skaitymo kampelių įrengimu sostinės ikimokyklinio ugdymo įstaigose. Skaitymo kampelį sudaro specialiai ikimokyklinio amžiaus vaikų poreikiams pritaikyti baldai, skaitymo specialistų atrinktos knygos ir parengta metodinė-informacinė medžiaga apie skaitymo kampelius, ankstyvąjį skaitymą bei patarimai, kaip kūrybingai įveiklinti kampelį.

Papildomai organizuojame teorinius ir praktinius pedagogams skirtus mokymus apie skaitymą su pačiais mažiausiais skaitytojais.

10-yje Vilniaus miesto ikimokyklinio ugdymo įstaigų įsteigti skaitymo kampeliai.

Pasiekimai 2024 m.

Su ekspertų pagalba ruošiamas skaitymo metodikos leidinys bei dviejų dalių mokymai ikimokyklinio ugdymo mokytojams, kaip dirbti skaitymo kampeliuose taikant šią metodiką.

Su vaikų literatūros tyrinėtojo Kęstučio Urbos pagalba parengėme rekomenduojamų knygų sąrašą Vilniaus miesto vaikų darželiams:

Vilniaus miesto vaikų darželiams rekomenduojamos knygos

Skaitymo metodika. Skaityti = žaisti


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Jogailė Misevičė
jogaile@eduvilnius.lt

Dirbtinis intelektas švietime
Dirbtinis intelektas švietime

Tikslas

Įvairiuose sektoriuose vis labiau naudojamasi dirbtinio intelekto (DI) įrankiais bei jų teikiamomis galimybėmis, ne išimtis ir švietimas. DI galimybes greitai įžvelgia mokiniai, todėl mokytojams itin svarbu turėti pakankamai žinių ir įgūdžių, kad galėtų žengti koja kojon su mokiniais bei praturtinti savo ugdymo procesą šiuolaikinėmis technologijomis. 
Šia programa siekiame mokytojams suteikti reikiamų žinių, praktinių įgūdžių, kaip tinkamai ir efektyviai panaudoti esamus DI įrankius savo kasdienėje veikloje – rengiantis pamokoms ir pamokų metu. Visa tai tam – kad pamokos būtų kokybiškos, o mokytojas taupytų savo laiką ten, kur tai galima padaryti.

Veiklos

2025 metais pradedame įgyvendinti ilgalaikę kvalifikacijos tobulinimo programą Vilniaus mokytojams. Programos metu bus nagrinėjamos šios temos: įvadas į DI technologiją, kaip susikalbėti su DI pokalbių robotu pasitelkiant užklausų inžineriją, kaip DI įrankiai gali palengvinti pasiruošimą pamokoms – nuo turinio kūrimo iki užduočių generavimo su įvairiais DI įrankiais, tokiais kaip ChatGPT, MagicSchool, Gamma App ir kt. Neatsiejama programos dalis – mokytojų praktika su DI įrankiais.


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Rūta Mazgelytė
ruta@eduvilnius.lt

Pasibaigusios veiklos
Fizinis ugdymas kitaip
Fizinis ugdymas kitaip

Tikslas

Fizinis aktyvumas yra sveiko gyvenimo pagrindas, pozityviai veikiantis ir gebėjimą susikaupti bei mokytis. Kai vaikų aktyvumas vis mažėja, siekiame, kad fizinio ugdymo pamokos būtų šiuolaikiškos ir įtraukios, sudomintų naujais ugdymo metodais.

Veiklos

Telkiama kūno kultūros mokytojų bendruomenė siekiant išgryninti iššūkius, susijusius su kūno kultūros pamokų kokybe ir parengti priemones kokybės gerinimui, plėtoti kūno kultūros mokytojų kompetencijas kviečiant juos dalintis patirtimi ir mokytis vieniems iš kitų, plėtoti kūno kultūros mokytojų kompetencijas bendradarbiaujant su mokslininkais ir kitais socialiniais partneriais.

Pasiekimai 2023 m.

2023 m. parengta ir įgyvendinta ilgalaikė kvalifikacijos tobulinimo programa ikimokyklinio ugdymo įstaigų fizinio ugdymo mokytojams. 48 val. programa sudaryta iš 4 modulių:
 1. „Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo programos ir ugdymo planai“ (dalyvavo 111 mokytojų);
2. „Fizinio aktyvumo skatinimo priemonės ir metodai. Netradicinis fizinis ugdymas” (53 mokytojai);
3. „Vaikų fiziniai ypatumai ir specialiųjų ugdymosi poreikių  turinčių vaikų fizinis ugdymas“ (48 mokytojai); 
4. „Bendravimas ir bendradarbiavimas su vaikų tėvais. Dalyvavimas projektuose ir programose“ (53 mokytojai).

Mokymų dalyviai išplėtojo ikimokyklinio amžiaus vaikų fizinio raštingumo ugdymo kompetencijas.

Mokymų medžiaga


Kontaktinis asmuo

Projektų vadovė Asta Morkūnienė
asta@eduvilnius.lt