Informacija lengvai suprantama kalba (angl. easy to read)

Kviečiame susipažinti

su EDU Vilnius.

Kas yra EDU Vilnius?

EDU Vilnius yra savivaldybės įstaiga.

Ką daro EDU Vilnius?

Padeda Vilniaus mokyklų ir darželių darbuotojams, kai:

  • jiems reikia išmokti ką nors nauja;
  • jiems reikia pagalbos įdomiai vesti pamokas;
  • jie nori bendrauti su kitų darželių ir mokyklų darbuotojais;
  • reikia ko nors, kad mokykla arba darželis veiktų geriau.

Padeda rasti naujų mokytojų Vilniuje.

Išsiaiškina, ar gera švietimo kokybė Vilniuje.

Kur galite rasti EDU Vilnius?

EDU Vilnius adresas yra Švitrigailos g. 11B, Vilnius, Lietuva.

EDU Vilnius pašto kodas yra LT-03223

EDU Vilnius telefono numeris yra +370 660 31660

EDU Vilnius galima parašyti elektroninį laišką.

Elektroninio laiško adresas yra info@eduvilnius.lt

Kada dirba EDU Vilnius?

EDU Vilnius dirba:

         - pirmadienį,

         - antradienį,

         - trečiadienį,

         - ketvirtadienį,

        nuo 8 valandos iki 17 valandos.

         - penktadienį,

nuo 8 valandos iki 16 valandos.

Dieną prieš šventę EDU Vilnius dirba 1 valanda trumpiau.

Šventinėmis dienomis nedirba.

Šventinės dienos yra:

- sausio 1 diena

- vasario 16 diena,

- kovo 11 diena,

- Velykų diena. Velykų diena kiekvienais metais yra skirtinga.

- birželio 24 diena,

- liepos 6 diena,

- rugpjūčio 15 diena,

- lapkričio 1 diena,

- lapkričio 2 diena,

- gruodžio 24 diena,

- gruodžio 25 diena,

- gruodžio 26 diena.

Teksto originalą parengė „Edu Vilnius“
Tekstą vertino Aurelijus Krupavičius

Teksto vertinimą koordinavo 
Paula Stašaitienė

Iliustracijų šaltiniai:
Iliustr. Canva.